Wednesday, October 3, 2007

sediiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

WAaaaaaa, tak patut sedih. Tak patut sedih. Tapi dah sedih ni..tetiba tertengok shout out azhani "big girls dont cry" but lately I always cry. What happens to u haa?

Semalam boleh plak nangis sebab lab technicion tu cakap kuat-kuat . Maybe dia letih ke, atau banyak keje ke atau dia malas dah nak layan aku. Tapi aku mengharap sangat benda tu ada. Last-last aku kene terima yang benda tu memang aku tak leh dapat. So, pulang ngan tangan kosong lepas 2 minggu aku berusaha berulang alik ke lab. Kecewa tak?? mestilah kecewa..

Satu kelemahan aku, nangis bila apa yang aku nak tak dapat. Mesti banyak lagi air mata aku yang akan keluar pasni. Tak sanggup dah.

Opsss, semalam baru aku tahu sesuatu yang aku patut tahu. Walaupun dia tak bagitau aku sendiri. At least, aku dah tahu. Dan aku sebenarnya dah lama bersedia untuk benda yang macam ni. Tapi yang aku agak tak puas hati kenapa dia selalu buat aku berbaik sangka ngan dia. Aku respek dia. Yang sebenarnya tak. ENtah, entah, entah. . . .aku betul-betul letih ngan semua ni. Malas nak fikir dah. Let by gone, be by gone.

No comments: