Saturday, November 21, 2009

Boring yang amat dan Selamat Hari Raya Aidil Adha

Tak kira, kat FB da cakap boring kat sini nak cakap jugak sebab boring yang amat da nih. Tak tahu nak buat per. Nak g jalan2 kat pantai ujan a.k.a angin sepoi2 bahasa. Nak kuar, duit already finish. Nak men internet entah cam da boring. So, any suggestions?

Btw, esok da start kelas so mesti da tak boring. Dan yang paling penting next week punye weekend saya akan balik kg setelah sebulan lebih berkampung kat setiu ni. Erm, windu & orang kampung pun mesti da rindu + pelik bila lama2 saya takde kat umah, hari tu ade je.. (perasan)

Lagi satu excited sebab raya ni saya dapat special invitation. "orang tu" suh saya g rumah dia. Tak thu la saya leh perform well ke tak time tu. Haha. Kat umah malas tahap gaban bile g umah orang nak buat2 rajin. Bleh ke?

Lagi satu, entah nape tetiba lak tersuka kemeja petak2. Nak beli la satu. Cam comel je rasa. Kemeja tu la not me k. Tak kisah la kemeje tu ke yang comel atau saya sekali pun yang comel (perasan lagi) probability nak beli adalah 80%. Harap2 dapat la beli.

Erm, nak citer ape lagi ek.

Ok dah takde citer.

Wish u all happy eid Adha.

No comments: