Thursday, November 29, 2012

Again. gajah putih kami lagi....

Yerp...ini sudah kali ketiga gajah putih kami disondol oleh binatang lain. bezanya kali ini binatang itu lebih kecil tapi ganas. kecil2 cili apa. seswai ngan warnanya yang merah. sampai terpalit warna itu di gajah putih kami yang suci mulus lagi gebu itu. isk isk isk/...

alkisah bermula bila hubby ajak gi amik tv dekat kem dia. around 7pm. mungkin sebab keadaan di kala magrib agak suram tambahan kami melengahkan magrib. 

gajah putih di park di tepi jalan di mana ada kereta lain di belakang. selesai mengambil tv dari kawannya husband suh sy bukak bonet dr dlm kereta. saya and dhiya duk kat seat belakang. tapi just after that terasa gajah putih bergegar. apa ni? dalam hati sebab pelik juga kalau ada benda langgar sebab memang da park tepi jalan dan di depan kereta lain. i thought kereta belakang yang langgar. then baru realize husband kt belakang kereta. dhiya amani tengah tido. then i bergegas keluar kereta dapatkan husband. darah da keluar dari dahi dia dan dah tak boleh bangun sebab di langgar kat paha. 

lepas tu baru g amik dhiya amani. dia masih lena tido tak sedar apa yang berlaku. alhamdulillah sebab dia tak payah nak experience benda tu. takut dia trauma je. tengok ade serpihan kaca atas badan dia. dhiya amani takde luka pape. sebab cermin yang bahagian dia tdo yang pecah tu serpihan kecik2 aje. luckily husband tinted cermin jadi cermin pecah dekat bahagian yang kena tv je. just imagine kalau takde tinted cermin lagi senang pecah sume. nauzubillah. mintak jauh. 

alhamdullillah kawan2 husband sangat banyak membantu. husband di hantar ke klinik dan yang lain tolong bersihkan cermin kereta. sekarang gajah putih da gondol di belakang. dan bonet ada kemek sket. husband tkde pape. just hari ni kena g x-ray hopefully everything will be okay. 

gambar tak sempat nak amik sebab segan ngan mat2 askar yang ramai keluar. 

3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Ya Allah... habis macam mana keadaan husband Eira sekarang? Harap tak ada yg serious..

Kayu Manis said...

ooo..terkejut juga baca..n3 eira ni..alhamdulillah semua selamatkan..

eira eixora said...

Kakak & Knor. syukur husband takde pape. dan kete dan dibaiki