Sunday, November 18, 2012

dia sahabat baik saya

saya mempunyai ramai kawan. tetapi mempunyai kawan baik seperti dia membuatkan saya rasa special. kami bersekolah di sekolah yang sama sejak tingkatan 1. tapi seingat saya kami start berkawan rapat masa tingkatan 4. sejak dari itu kami macam adik beradik. belajar bersama. outing bersama. belajar buat 'jahat' pun bersama. 

pernah masa cuti sekolah saya tak balik umah, saya duk umah dia sebab nak tuisyen kat kota bharu. mak ayah dia pun da kenal sangat ngan saya. kalau dia takde kat umah pun saya tak malu nak g umah dia jumpa mak ayah dia. 

ingat lagi, for your information kami duk hostel. kami pernah lompat pagar (fly). i mean pagar hostel masuk ke kawasan sekolah. tkde sebab pun just for fun. tak sangka saya boleh buat itu. tapi yerp kami buat. then esok cikgu cakap sapa2 yang fly malam tadi sila keluar. dengan confidentnya dia nak kluar. saya tarik dia balik. then saya cakap. dalam hidup ni jangan jujur sangat. OPsss..! tak sangka yang saya leh cakap camtu. ampunkan kami cikgu. mungkin dulu kami budak nakal. tapi sekarang tak lagi. sekarang dia jadi cikgu kat sarawak. saya pula masih samar dalam dunia fantasi mengejar cita2. 

dan hari tu jumaat dia datang umah saya. sambil2 datang umah saya dia g jalan2 KL. malam ni dia dah balik kelate. sekarang saya da rindu dia. hopefully our friendship will remain forever and ever. dan yang penting our husband pun boleh get along. 

saya nak usha tiket flight lah. nak g jalan2 bintulu pula =)

2 comments:

Anonymous said...

oooo fly ye mlm2...x sangka saya....anis n mc sah fly..ooooo x sangka2...hhahahhaha...

eira eixora said...

wakaka. sapo ni. sy tk reti plus pendek. abes luka2 paha