Thursday, November 22, 2012

Lately..

a bit sad. Pressure dari atas bawah belakang depan sume ada. Tenanglah wahai hati. Kalau nak dengar cakap2 orang sampai bila kan. 

dalam hati saya akan buktikan pada semua yang suatu hari nanti saya akan jadi orang yang berjaya juga no matter what. definisi kejayaan untuk setiap orang adalah berbeza. 

ada orang pilih cara begitu dan ada orang pilih cara begini. dan ini lah cara yang saya pilih. saya bertekad untuk pilih cara ini dan saya suka dengan cara ini. apa orang nak kata katalah. yang pasti saya bahagia. apa2 yang bahagia ni kena rasa pahitnya dulu. kalau tak nanti kita tak akan dapat rasa kemanisan kejayaan itu nanti. 

Ya Allah semoga apa yang aku impikan menjadi milikku kelak. aku berdoa kepadaMu Ya Allah. Kuatkanlah hatiku menghadapi cabaran dan dugaan dariMu. 

sedih tapi tak nanges sebab takde air mata. makin hari saya dapat rasakan saya makin tabah. mungkin keadaan dan pengalaman menjadikan saya sedikit dewasa hari ke hari. 

2 comments:

Aisy Nasiha said...

Tabahkan diri ye.. Ingat n doa byk kepada Allah, insyaAllah akan tenang hati.. Dugaan Allah bg kpd orang yang dia sayang..

eira eixora said...

insyaAllah, terima kasih kak