Wednesday, November 7, 2012

Sambung Master bukan senang

Ini bukan mahu menakutkan siapa-siapa. Just untuk preparation physically and mentally untuk yang mahu sambung. 

Researchnya bukan macam research masa undergraduate dulu yang hanya boleh buat 2 jam sehari selama setahun. Yang ini lain. 

Dengan semangat yang kadang2 timbul tenggelam.

Dengan takde kelas. Hati perlukan peringatan untuk terus bangun. Kalau sehari hati tak makan. Hati pun akan lemah. Semangat terus down to the earth. Hahaha. Jadi carilah adjunct lecture ke untuk menaikkan kembali semangat. Tak pun pergi mana2 talk ke. So boleh lah kagum2 ngan prof yang bagi talk tu dan terus ada semangat nak jadi macam dia suatu hari nanti =)

Walhal dulu pernah terbaca ada someone tulis pasal ni tapi sebab tak pernah mengalaminya sendiri maka tak tahu. Bila da alami da tahu dan share pula dekat orang suruh orang lain tahu. Dan terpulang kepada mereka untuk amik tahu ke tak. wakaakakak. pergi makan tauhu sekarang. hahahahahaha!

Okeylah, entri ini bukan untuk menakutkan sapa2. just nak share aje. u all are most welcome to continue your study base on your field of interest. and i believe we will enjoy every single moment after we finish the study. InsyaAllah. 

2 comments:

shikintasnuddin said...

Ekin xsiap2 lg report.Haihhh...

eira eixora said...

chaiyok2..kita boleh =)