Monday, August 12, 2013

Aidilfitri 2013 - belah saya punya

Malam raya pertama balik rumah ummi tapi tak sempat nak beraya sebab sampai sudah kul 12 dan sume orang dah tido. jadi sambung raya hari kedua pula. 

Mana lagi meriah? dua2 belah sama saja meriahnya. 

Bezanya belah husband ramai anak2 sedara. even sepupu husband pun ada yang dah ada cucu. apa maknanya tu. hehe. jadi kalau duk belah husband saya ni pangkat mak sedara ngan nenek sedara. 

Tapi bila balik belah saya. kami jadi pangkat anak2 pula. sebab punya ramai mak and pak sedara. nenek sedara. moyang. 

tahun2 pertama raya kekok sikit tapi bila dah lama2 (baru 3 tahun =P) dah macam oke sikit 



me, ummi & dhiya amani


ummi & bak


mok, mek, ayah, ummi, dhiya amani & me
(kelebaran muka adalah berkadar songsang dengan umur...hahaha!!!)




3 comments:

Knor said...

meriah dgn sedara mara..lebih meriah lgi bila ada ibubapa ..selamat hari raya!eira

eira eixora said...

selamat hari raya knor

aizamia3 said...

bila berkumpul sanak saudara memang teras kemeriahannya kan.. ;)