Sunday, August 3, 2008

Duhai hati..


Sepatut nya aku happy dengan apa yang aku ada sekarang. Memang pun sejak dari dulu lagi dia berusaha. Pada fikiran aku, dia jugak ada hak untuk merasa berjaya setelah berusaha. Kenapa aku harus meletak segunung dan sejuta harapan kepada sapa2 aje yang tidak mahu menghargai aku seadaanya.

Setelah aku yakin yang mak ayah aku leh terima semua ni. Setelah semuanya berubah tanpa aku sangka. Kenapa aku masih harus merasa tak yakin.

Sapa kata aku tidak punya impian. Aku punyai segunung impian. kalau nak listkan mesti tak cukup satu page ni. Tapi walau bagaimanapun aku seharusnya akur dengan apa yang berlaku. Apa lagi yang aku mahu? Mungkin ini adalah terbaik buatku.

So, to avoid any bad things happened and i got mad again and again. I will stop talking about u. I will keep u deeply in my heart.

Ya Allah semoga jalan yang aku pilih ini adalah yang terbaik buatku dan semua. Amin

No comments: