Wednesday, January 14, 2009

Akhirnya.. =P

Salam semua. Tadi akak kat kedai komp tu tel. Dia cakap harapan untuk repair monitor aku adalah tipis. Jikalau aku meneruskan hasrat untuk repair aku memerlukan rm500++. Jadi aku berfikir banyak kali. Nak bagi harapan kat monitor lama dah tak leh. Nak beli yang second hand...Erm, andai kata aku beli rm200 jikalau rosak aku memerlukan rm200 (anggaran paling rendah) untuk repair. rm200 + rm200 dah sama ngan harga monitor baru.

Tanpa ku sangka petang tadi Cik Intan telah mengajak aku ke Ipoh. So, apa lagi. Niat nak survey je monitor kat Ipoh. K, pergi la survey. Tapi lepas tawar menawar & akak tu nampak aku beria je nak beli. Dia pun makin beria la nak jual kat aku. Akhirnya aku pun beli la monitor baru ngan harga 400++.










Ni la monitor yang aku baru beli..

Puas hati sebab dapat monitor baru..
Sedih sebab duit abes..

Thanks sue, intan and atie sebab temankan
Thanks jugak kat rumate sebab donate power supply...maceh2

Lepas tue kitorang g makan kat Jonnys..Aku dah jatuh hati kat kerabu mangga nya. Sedap sangat..harga pun bleh tahan. Suka-suka =)










Yang ni takde kaitan ngan post hari ni..godek2 komp tadi terjumpa plak gamba ni..=P

2 comments:

vee said...

feewit. Screen baru.

Welcome back roomates!!!

say hi to pic bawah sekali. Ehem..:p

eira eixora said...

hehe..
thanks rumate
hai kat org pic bwh sekali je ke
kat kita ni tk nak ke? (nada gediks) haha!!