Friday, June 5, 2009

Aku mungkin rindu..(Last part)

Ni buke mungkin rindu ni, meme rindu pun ko awok2 semo. Harap2 nya nanti kita leh jpo2 lagi. Leh cetim. hahaha susoh doh loni nk cetim2 nye. Erm, pape pun kenangan dlu meme tak leh lupo. best sangat2. Terima kasih sume budok2 cenel kelate.



Aku juga mungkin rindu budak2 batch aku terutama budak2 chemi. Kita sekelas sejak first sem lagi. Sampai la sekarang walaupun major lain2 probability jumpa tu ade kan. Thanks for the frenship. Godek2 komp ade terjumpa gambar masa kita g PFK dolu2.




Keep in touch tau. Walaupun kita da ade haluan hidup masing2. Tapi harapnya kita still lagi berhubung sesama kita. Da add ym kan? Da add gtalk kan? Sedih? Entah ni tak rasa lagi. Tapi takpela, mana yang terkasar bahasa, terlanjur bicara tersalah laku, tergedik ke pape lah daku mohon sejuta kemaafan.



Semalam ade buat farewell sket ngn kakak2 RO. thank kakak2 sume banyak tolong kitorang. tu gambar Dr. Zack tengah bagi ucapan ringkas. Sayang semua.



Ni last task aku kat UTP. Da di submit dengan jayanya semalam. K2 Da2. Nak packing komp n da nak balik. Thanks sume2.

p/s: Sori2 tak leh sebut nama sorang2. Tapi saya memang akan rindu korang sume. sume2 lah. Bye2

2 comments:

Unknown said...

wah ada lagi gambar dekat pfk tu eh. curi tau nak letak kat facebook hee.

balqissy said...

rasanya mcam hari2 pun rindu,kan? arghhh~