Thursday, June 4, 2009

Happy ending love story

Kisah hidup manusia adalah berbeza2. Ada yang cukup ringkas dan simple dalam kisah cintanya. Ada yang terpaksa berdepan dengan segala macam rintangan, halangan, juga dugaan. Apapun yang berlaku, pasti sumenya adalah ketentuan dan perancangan dariNya. Sebagai manusia biasa kita tentunya mengimpikan sesuatu yang indah2. Mana mungkin seseorang itu mengimpikan derita.


Di sini ingin saya kongsi sedikit kisah buat tatapan anda semua. Dalam saya melompat dari blog ke blog akhirnya saya terjumpa blog ini. Chika, tuan empunya. Maaf Chika saya bercerita di sini. Setelah saya me'link'kan anda di blog saya, saya mengandaikan kita telah menjadi teman. "Teman blogger". Kisah cinta anda sangat mencuit hati saya. Terlalu susah untuk diterima kerana ia berlaku terlalu pantas. Tapi percaya lah hakikat kehidupan manusia semuanya berbeza. Lain orang lain kisahnya. Serious kalau korang baca mesti terpegun.

Seorang teman blogger saya juga bakal menamatkan zaman bujangnya 7hb ini. Ucapan tahniah saya dahulukan. Tiada kunjungan dan hadiah sebagai penganti diri. Hanya doa mengiringi ikatan suci ini. Selamat Pengantin Baru honeysour.

Juga buat Yan. Selamat Pengantin Baru jugak. Best tau, Yan lalu bawah pedang. Tapi gambar yang lalu bawah pedang tu tak nampak sangat. So, saya tak upload kat sini.



Sebelum bertolak.


Bergambar bersama pengantin


Menjamu selera


Pengantin tersenyum bahagia



Sanding



Kek



2 comments:

iNz said...

anis~

org da bace blog chika! siyes sgt suwiittt~

im starting to miss you already.. :(

dala x smpat jumpe b4 anis blk~

regret.regret.

anis take care tahu~

dtg kl btau okey?

syg anis~

eira eixora said...

saya baru berpeluang bukak internet. I miss u too. Saya sekarang bt part time kt petrosains