Wednesday, June 2, 2010

Dalam hati ada taman........

Tajuk obviously takde kena mengena dengan apa2 yang bakal saya tulis nanti. Herm, saya pernah dengar sape sebut tapi lupa di mana. Tapi memang best untuk di sebut. oke enough...

Tetiba saya menjadi sangat takut untuk masuk ke dunia baru. Seriously saya seorang yang sangat cepat terasa. Saya sangat tak tahu macam mana nak menghadapi dunia baru yang bakal saya tempuhi 2 3 hari lagi ni.

Selama ini saya hanya ada ummi, bak dan adik2 yang perlu saya jaga hati mereka. Jarang2 balik kampung seronok bertemu sedara mara, atuk nenek yang memang dah kenal saya sejak kecil. Saya juga sudah kenal mereka sejak saya kecik juga. Saya sangat enjoy menjadi cucu sulung yang saya tahu semua orang sayang saya. Belah bak saya cucu ke3 sulung tapi umur saya dengan kakak2 sepupu saya tidak jauh beza. Jadi kami adalah sama.

Nanti segalanya mungkin berubah. Yerp, saya mungkin akan jadi makcik untuk anak2 sedara yang ramai. Malah cucu sedara juga ada. Ade anak sedara yang lagi tua dari saya. Saya juga bakal ade ipar duai yang ramai. Bakal ada ayah mertua dan mak mertua. Juga sedara-sedara baru yang lain. Saya sebenarnya tiba2 tak tahu macam mana nak menghadapi situasi sebegini. Hari tu saya fikir nak gamble je. Tapi malam ni tiba2 saya rasa sangat susah pulak. Oh, my life is gonna be so difficult. Tetapi apa2 pun saya harapkan everything will be oke.

p/s: Doakan yang baik2 saya untuk saya k.

p/s2: Sekarang saya tengah menangis tapi saya tak tahu nak tekan no phone sape so saya tulis kat sini...

Ya Allah, tenangkanlah hati ku ini....

1 comment:

Zara Zainudin said...

mesti sgt berdebar kan...

aku doakan yang baik² je untuk ko...
sorry la tak dapt dtg...nanti bagi hadiah je ea...