Tuesday, March 18, 2014

Ya Allah, bantulah aku!

Saya rasa macam dah lost ni. 

Mahu habeskan master macam mana. Nampak kian samar sangat ni. Nak abeskan macam mana. Macam takde cara dah. Nak benti ke? nanti tak pasal-pasal kena bayar 10k kat kerajaan. Dah lah duit takdop. HuhuhuhuhuUH!!. 

Nak kerja. Takde keje...Huhuhu!. Nak keje apa?

Ya Allah bantulah hambamu ini. Guidelah aku ke jalan yang betul ya Allah. Tunjukkanlah aku jalan ya Allah ya tuhanku.



2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

KEEP PRAY

Knor said...

Assalamualaikum
risau plk knor bca ni....mcmmna tuisyen tu...dh mula ke..?

InsyaAllah. Rezeki Allah yg bg...cuma jgn yg di kjr tk dpt, yg di kendung berciciran..bt kerja yg kita suka, jgn buat kerja org lain suka...