Thursday, March 10, 2016

Impian saya

Hai. Sudah lama kita tidak bersua. Dekat FB hari2 update. Nak update blog amik masa. 

Kini saya sudah bergelar pelajar PhD di Fakulti Kejuruteraan, UPM. Niat saya hanya lah satu. Untuk menjadi orang yang berjaya. 

Moga selepas ini saya mampu membahagiakan keluarga kecil saya, ibu bapa dan semua. Sesungguhnya perjalanan ini penuh liku dan onaknya. Saya berdoa moga saya tabah. Apalah sangat dugaan yang dihadapi dengan nikmat yang Allah beri. 

Sambil menulis ni saya menangis. Saya tahu, saya harus berusaha keras dari semua segi. Saya punya banyak impian. Dan moga saya dapat capai semua impian itu. 

Mungkin usaha saya sebelum ini belum cukup kuat lagi. Saya perlu gandakan usaha saya lagi. 

Saya tidak mahu compete dengan sapa2. Saya adalah saya. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya tidak berniat untuk menjadi orang lain. Kepada yang tak suka saya ketahui lah saya tak pernah membandingkan diri ini dengan orang lain. Saya buat apa yang saya mampu dan mahu buat. Kita ada kehidupan masing2. 

Kepada hati2 yang pernah saya sakiti saya mohon maaf kerana saya juga manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan. Kepada yang pernah buat saya sedih, terluka dan marah saya dah maafkan semua. 

Doakan yang baik-baik saja. 


2 comments:

Unknown said...

Tahniah! semoga berjaya dalam pelajaran dan kehidupan berkeluarga. dan semoga impianmu tercapai.....insyaallah

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

All the best..~! Salam perkenalan. I ex-upm hehe =)