Sunday, April 10, 2016

Kek Coklat Moist

Setelah gagal mendapat elaun sebagai pembantu penyelidik kerana nama sudah tersenarai dalam kalangan yang layak terima biasiswa. Tapi duit biasiswa amik masa berbulan2 untuk masuk dalam akaun sendiri. Telefon pihak pembantu penyelidik. Mereka tidak dapat buat apa2 kerana sebab di atas, nama sudah tersenarai sebagai penerima biasiswa. 

Bertekad untuk ke KPT. Dan KPT juga perlu amik masa untuk settle perihal biasiswa. 

Hidup perlu diteruskan. Minyak perlu di isi. Tol perlu di bayar. Perut perlukan makanan.

Jadi, saya mengambil keputusan untuk tidak mahu meminta2 kelak kita akan kecewa. Sebagai menampung perbelanjaan seharian, saya secara kecil kecilan menjual kek coklat moist ini. Disclaimer: Bukan saya buat. Orang lain buat. 

Saya sudah merasai nikmat kesedapan kek coklat ini sejak 5 tahun yang lalu. Jadi apa salahnya saya kongsi dengan anda semua. 

Berikut adalah syarat2 jual beli kek ini. Macam nak jual beli hapa je kan siap ada syarat jual beli. 

1. COD di UPM sahaja. Memandangkan saya student UPM jadi COD hanya di UPM sahaja. Takde penghantaran melalui pos. Mau hancur kek ni nanti. 

2. Booking sebelum pukul 5 hari ni akan dihantar esok. Kalau booking selepas pukul 5 hari ni, kek akan dihantar lusa. 

3. Semasa delivery saya akan bawa kek yang ditempah sahaja. Jadi sila decide betul2 mau beli berapa. 

4. Untuk details, boleh whatsApp/ mesej saya untuk tempahan +6019.988.5546 (Anis)






No comments: