Sunday, February 28, 2010

Perihal facebook

Dulu, semasa mempunyai frenster tak ramai member2 sekolah rendah dulu yang aku jmpa. Kawan2 kt frenster juga sumenya hampir sebaya. Ketika tu nak jumpa orang yang 30-an main frenster pun jarang.

Namun kini, dengan adenya facebook. Pakcik, makcik, sepupu yang kecik yang besar sume da ada facebook. Sume reti nak add2 orang, reti nak tinggal komen kt gambar dan guna sume lah application kt facebook tu.

Terbaru, aku dengan jayanya telah meng-add sorang my long lost frend. Hahaha takde lah lost mana pun, tapi lost contact la jugak 2 3 tahun. Herm, sebenarnya aku adala search nama dia. Mana la tahu dia ade facebook. Tak jmpa. Nak dijadikan cerita secara tak sengaja aku telah terserempak ngan facebook dia kat facebook salah seorang teman aku ni pagi tadi.

So, conclusionnya facebook "connecting people". Hahaha..ade kena mengena ke? EntAH!!!

No comments: