Tuesday, March 2, 2010

Latihan intensif

MEmandangkan saya ni jenis seorang yang kurang istiqamah dalam melakukan sesuatu jadinya saya sudah teragak2 untuk mencuba produk2 kesihatan ni. Namun begitu, dalam kesuntukan masa ini saya terpaksa juga sedaya upaya untuk istiqamah.

1) Penjagaan muka


daripada tak pakai apa2 langsung kt muka, saya mencuba produk ini
dengan mengabadikannya 2x sehari kat muka. Setakat ni masih berjaya pakai 2x sehari.

2) Menghilangkan itam bawah mata


sebenarnya saya nk g beli produk garnier tu untuk ilangkan itam bawah mata (apa tah in english, da google tapi tak jumpa). Tapi bila sampai ke kt kedai tu, akak salegirl tu bagi yang ni. Dia kata yang ni lagi oke. Sebenarnya kena pakai 2x sehari jugak. Tapi memandangkan pagi2 nak g keje dan obvious nampak kalau pakai benda alah ni jadi saya decide pakai malam je. Means 1x sehari. Dan masih berjaya walaupun ter'miss' semalam.

Herm, rasanya produk ni oke jugak.
Gambar ni b4 pakai benda alah kat atas tu


And, after two weeks nampak ade sikit perubahan kan?


3) Mengurangkan sedikit ukur lilit perut


Herm, yang ni tak thu la berjaya ke tak baru pakai kurang seminggu. Akak tu cakap kalau pakai tiap2 malam oke. Setakat 2 hari ni berjaya lagi pakai tiap2 malam.

Hopefully, menjadi la...

2 comments:

sueey said...

Da ttapkn tarikh nk langsung ke?

eira eixora said...

Dah sue. InsyaAllah 5hb 6 ni. Nanti kad siap sy bg sue.