Wednesday, April 7, 2010

Dia kata...

Dia kata pakai cam ni tak lawa..


Saya tukar...

Katanya yang ni pun tak oke jugak..



Last2, saya pakai cam ni je =(

ok ke?

So, untuk memuaskan hati sendiri saya g beli lagi 3 tudung.

Yang ni..


Dan yang ni..


Cubaan selendang macam berjaya, tapi tak tunjuk lagi kat dia



And then yang ni,


First try


Bulatnya

Pusing kanan sket

Still bulat

Pusing kiri sket

Stilll.... =P

Last2, found new idea

Taraaaaa....(pun tak tunjuk kat dia lagi!!!)
Kalau tak suka jugak tak tahu la....


p/s: Moral of the story, tak yah ngengapa pakai tudung fesyen2. Pakai tudung bawal biase tu je....
tapi nak melaram jugak =P

3 comments:

WaDieQ said...

adoi.. tak larat aku nak gelak tgk posing cam tu.. muka cam emo je.. senyum la sket next time

n.h.m.s said...

heh..tak kirala tudung fesyen apa yg baru..i'm still the same with my tudung style.;p

ok.i know.Saya tak fashionable.LOL.:)

eira eixora said...

yeke wadieq, tu posing nak elak nampak gigi. Sebab gigi tak cantek. Or memang muka saya nampak garang..~~

Saya pun sama dayah, tak fashionable. Kadang2 je beria. . =)