Saturday, September 4, 2010

Raya list

Walaupun cuti tinggal sket saya nak jugak cuti lama untuk raya. Jadi rerpaksa amik unpaid. Unpaid pun unpaid la janji saya leh raya dengan gumbira.

Ini raya list saya:

10/09/10 -
Raya pertama sebagai seorang isteri dan menantu. Saya beraya kat umah mertua. Hopefully everything will be oke!

11/09/10 -
My sister engagement. Maknanya raya pertama petang saya da balik umah Ummi. Sungguh tak aci kan. Tapi saya ade reason yang kukuh untuk persiapan majlis adik =)

12/09/10 -
My bestfriend engagement - hopefully semuanya berjalan lancar. Don't notty2 girl =P

13/09/10 -
Reunion ex-balqisian. Harap2 nya menjadi. Organizer gano ni? Jadi dop?

17/09/10 -
Kak Jey's wedding

18/09/10 -
Aidah's wedding


2 comments:

Anonymous said...

nis.sape bestfriend nak tunang tu??
dak utp ke??

eira eixora said...

oo bukan budak utp. kawan mase skolah