Tuesday, October 19, 2010

U complete me..

Sejak husbnd pindah KL ni rasa hidup makin bermakna. Dulu rasa malas sangat even nak kemas rumah sekali pun, masak lagi lah. Tapi sejak2 dia pindah sini kerajinan tu makin terasa sket. Rasa ringan je nak buat pape. Tapi tak tahu lah kan kalau dia rasa saya still MALAS cam dulu jugak pun.

Terasa sangat banyak benda yang terjadi semenjak 2menjak ni. Wiken ni atau paling lambat minggu depan kitorang akan pindah umah. huhuhu barang tak banyak tapi nak kemas tu macam makan masa je. Atau takyah kemas pun, letak je sume dalam kotak then angkut. Tengok lah cam mana.

Oh, one more thing. Mulai bulan depan saya kena drive ke tempat keje. Sangat tak suke. Saya tak suke drive + sangat takut nak drive kat highway. Kalau ikutkan saya nak naik bus je. Tapi memandangkan rumah nanti jauh dari stesen bas nak taknak sy terpaksa jugak drive.

Till then~~~ bye

3 comments:

rynas said...

ohh haruslah rajin hubby dah depan mata hehhehe

Mag said...

mano rumoh br awak anis?

eira eixora said...

betul kak. hehehe!!

rumah saya dalam kem dkat ngan umah sy loni. kiro straight je kalau dari traffic light dpn umah sy ni.