Monday, December 13, 2010

Anis & Hilmi

Tak2 bukan kami nak kawen lagi sekali. Juga sama sekali bukan undangan perkahwinan kami kali ke-2. Tapi jemputan perkahwinan my sis. Yerp, nama dia pun start ngan Anis jugak. Anis Ayuni. Kat sekolah kawan saya pun panggil saya Anis and kawan2 dia pun panggil dia as Anis. First2 dulu ade la jugak dia suh panggil Ayuni. Tapi biasalah people used to call first name compared to the second one kan. Dan secara kebetulan jugak her future husband pun nama lebih kurang sama ngan nama my husband.

Nasib baik masa kawen hari tu saya letak kat kad my hsbnd's name as Zulhilmi. So lain la sket kan. Takde lah obviously sama.

Dan secara kebetulannya lagi, hari tu my bro's friend datang umah. Girl. Dia nampak malu2 je so we all pun kenen2kanlah dua orang tu. She introduced her as "Nor" je. So we all duk panggil2 Nor la kan. Bila dia da balik kitorang pun tanya lah my big bro her full name. Tahu jawapan dia apa. Nor Hilmun. Satu rumah cam shock kejap. Hah!

1. Hilmi
2. Hilmi
3. Hilmun...(tapi yang ni tak sure lagi, kitorang kenen2kan je =p)
4. Hil???

So the last one nama apa pulak menantu ummi saya nanti. Sebab we all cuma 4 je kan =)

Or whose willing to be the forth one. Your name must start with Hil...?? And you must be a girl because my little bro is the last one. Herm, tapi tak best plak klu promote2 cam ni. Nanti da tak jadi coincident dah.

Iklan jap:

Ni kek tunang saya. Anis & Hilmi. Actually nak letak Anis & Zulhilmi tapi tuan kedai tu cakap tak muat. So, jadila cam ni. Ramai jugak kawan2 my sis terkejut sebab ingatkan dia yang bertunang time tu.

Dan ini pulak kek tunang adik saya. Nape Ayuni & Hilmi plak. Sebab my Ummi ingatkan dia tak nak sama ngan saya nye kek tunang so dia letak lah Ayuni kat situ kan. She actually prefer Anis than Ayuni. Kalau dia bleh lagi nak pilih2 Anis ke, Ayuni ke. But, mine tak pernah guna Nurdhiani as apa2 pun sebab rasa Nurdhiani tak best kalau nak guna tanpa Anis. Kalau nak guna Nurdhiani kena terus tulis "Anis Nurdhiani" tapi bukan "Nurdhiani" je.

No comments: