Thursday, July 28, 2011

Jauh di sudut hati

Bila bukak2 fb je...eh2 kawan yang ni da keje ngan slumberJer ke? Eh eh eh sejak bila pulak kawan yang ni keje ngan SheLL. Tak tahu pun. Oh...kawan yang tu da keje ngan VolV0 ke? You know who u r right?

Jauh di sudut hati bertanya kenapa saya masih lagi tidak mendapat kerjaya yang di idamkan. Sudah jenuh menterjah laman2 web company yang seangkatan dengannya. Sudah jenuh menjual maklumat diri dan sudah berapa banyak resume di upload bersama. Saya masih di sini. Menghitung sampai bilakah saya akan di sini. Sampai tua? Sampai pencen? Oh no! itu lambat lagi.

Tapi jauh di sudut hati yang satu lagi. Sudah banyak fasa hidup saya yang saya lalui selama di sini. Dalam tak best pun. Dalam nak berhenti pun. Saya masih lagi di sini. Sebab di sini lah rezeki saya. Mungkin inilah yang terbaik untuk saya..


3 comments:

Mag said...

kene berusaha lagi keras kut. allh taahu ape yang terbaik untuk kita=)

eira eixora said...

terima kasih farah =)

misz inz said...

anis!!!!!

masya Allah lamer gile org tak bukak blog anis kannnn?? sejak 2010. sejak that horrible break-up of the year. org dah jarang sgt2 bg komen kat blog kwn2 dah. ;(

sorry dear~

Anis, Allah tu maha adil. satu sisi kehidupan, anis mungkin belum dapat lagi kerjaya impian..tapi di satu sisi lain, u already have what i dont hv dear :)

chenta hati pengarang jantung. Jgn risau. Allah dah susun siap2 dah life path kite. ada urutannya..

insya Allah...the time will come for u too dear~

ps: miss u!