Friday, February 14, 2014

Sejak 2007

Tak sangka blog yang sekadar suka-suka di create telah masuk tahun ke8 tahun ni. Tak sangka. Tak sangka. Hahaha! 

Bila baca balik entri yang awal-awal dulu baru tahu betapa childish nya saya masa tu. Dan pengalaman hiduplah yang membuatkan kita makin matang. Betul tak? Moga tulisan saya nanti-nanti akan berubah tahap kematangannya seiring dengan peredaran masa.

Saya anggap blog saya biasa-biasa saja. Pengunjung pun biasa-biasa saja. Tak ramai macam blog-blog lain. Saya ucapkan terima kasih kepada pembaca blog yang biasa-biasa ini. Tanpa anda mungkin saya takde kekuatan untuk update sehingga ke hari ini. 

Sebenarnya blog ini tempat saya berkongsi rasa, suka duka, kadang-kadang tension, nak marah. Sume-sume lah. Tapi saya filter juga benda yang negatif bila nak tulis. Sebab kalau kita sebarkan aura positif lagi oke dari sebarkan aura negatif kan. Ecececee... Hehe!. 

Lately saya tengok pembaca blog saya meningkat 2x ganda. Saya tak tahu sebab apa. Tapi saya nak cakap selamat membaca untuk newcomer. Apa yang baik-baik yang saya tulis jadikan tauladan. Apa yang buruk-buruk jadikan pengajaran. Moga kita beroleh manfaat bersama.

2 comments:

Anum said...

singgah pagi

nohas said...

Tahniah..lama jg..sejak 2007..

betul tu, blog tempat kita menulis mcm2..kalau tak tulis, peristiwa/event akan berlalu mcm tu saja..tiada kenangan..