Thursday, April 16, 2015

Me time..

Sebenarnya malam ni husband takde. So, kiranya me time kita lah. Jadi banyaklah masa nak spend tulis-tulis ayat bagai. Kalau tak idea susah nak datang sebab kalau menulis masa dia tidur dia asyik tersedar dan tengok jam. Tak tidur lagi? Oke, enough of explanation. 

Saja nak citer, tadi ada join group whatsapp pasal bisnes lah. Senang citer macam mana nak naikkan follower kat ig. Saya masih sangat newbie. Ig saya? @kedaimayasaya tapi takyah follow lah sebab saya jual pemanggang je pun kat situ. Muahahahaha! 

Berbalik kepada cerita tadi, walaupun baru join tadi dan sume dalam tu totally stranger tapi their presence really made my day. Arghh senang citer macam zaman MIRC dulu-dulu lah. a/s/l please. hahaha! very the old school kan cara berkenalan dolu2.. Oh, I really miss that moment. Tak tahu lah nanti kot2 ada cara lebih advance lagi dan cara whatsapp ig ni dah jadi ketinggalan zaman pulak. 

Tapi syukur sangat sebab masa saya belajar dulu belum ada facebook, whatsapp, instagram dan apa jenis segala social network yang ada sekarang ni. Kalau tak saya mesti bukan seperti saya yang ada sekarang ni. Hebat betul cabaran yang anak-anak kita bakal tempuhi nanti. 

2 comments:

Unknown said...

hahaha.. saya pun zaman main mirc.. lawak gila bila pk balik kan..

eira eixora said...

ha a kan =)