Tuesday, August 16, 2016

Hati tisu

Kita orang perempuan ni mudah sangat kan terasa ngan suami. Orang lain saya tak tahu la cam mana. Tapi saya sikit2 terasa sikit2 terasa. Tengok dia cool je. Macam takde perasaan. Macam tak faham apa2 kan. Memang geramlah masa tu.

Tapi sebenarnya dia tak pun. Dia baik je. Dia oke je ngan kita. Sebab dia rasa benda2 tu sume biasa. Kita je yang terlebih terasa.

Thank u for everything sayang !

4 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sebab itu dikatakan perempuan ni unik hatinya..

eira eixora said...

Betul tu kakak

Haniezafri Othman said...

hahahah...saya setuju...mukin kita wanita ni membuat terlalu sensitif..heheh

Hulubalang said...

Sikit2 terasa tu dah kira bagus.