Monday, November 28, 2011

day 7 - perkara menarik yang anda lakukan hari ini

Oh masih ada entri tentang ini. Ini menunjukkan saya tak pelupa bukan? Huhuhu!

Perkara menarik yang saya lakukan hari ini adalah ke slimming center. Haha~ Da gemok sngt ke sampai ke slimming center? Memang da gemuk. Sudah menghampiri 60kg. Belum 60 lagi tapi nyaris2 nk 60.

Ceritanya hari tu tertengok ada promosi kat groupon. So, tanpa segan silu terus beli. Bila da beli tak kan tak pergi kan. After da berapa lama entah book, baru hari ni ada kosong so pagi tadi dengan gigih pergi. At first takut jugak sebab tak pernah ke slimming center bagai ni.

From her info, lemak dalam badan ni je da 20kg...ooo patut lah badan gemuk. Lemak pun da 20kg. Kalau tolak 20 makanya memang cekeding lah i. Tapi sebenarnya lemak yang kena buang dari badan hanya 10 kg je. Sebab badan jugak perlukan lemak untuk ia berfungsi dengan baik. Untuk fungsi lemak dalam badan sila google =)

Umur da 37, which memang far away dari umur sekarang. Waaa, memang terkejut. Sebab pernah measure dulu kalau tak silap dalam 28 jer.

Apa2 pun tengok lah hasil dia untuk 7 kali treatment lagi. Hari ni katanya for half an hour treatment turun setengah kilo. We will see nanti.


No comments: