Tuesday, February 21, 2012

Geraham Bongsu

Di sebabkan semalam cabut gigi geraham bongsu ni makanya semalam sampai esok saya dapat MC. Ingatkan doc tu nak bagi sehari je rupa2nya 3 hari. Ingatkan MC memang best boleh duk rumah diam2. Tapi ingatkan sakit macam lambat lagi nak cabut yang sebelah kiri pulak. Bukan sakit sangat actually sebab mase cabut tu dia bius dan bila balik dia bagi ubat tahan sakit. Tapi seriauuuu sket lah tengok benang2 berselirat dalam mulut. Next monday kena pergi lagi sebab nak buang benang tu.
Rupa bentuk gigi saya lebih kurang macam ni lah. Tapi yang ni bukan gambar gigi saya, gambar ihsan google. Disebabkan keadaan gigi yang terbaring macam tu doc terpaksa toreh sampai pipi. Huhuhu! seriauuu lagi. Sebab tu lah kot saya tak ditakdirkan jadi doc, tengok yang sendiri sudah seriauuu nak buat kat orang lagi2 seriau...
Disebabkan gigi bawah dah cabut dan belah kiri bakal dicabut makanya geraham bongsu belah atas jugak kena cabut sebab takde fungsi da dia kat situ sebab gigi bawah takde. So, mungkin ini laaaaaaaambat lagi kot saya nak buat. Tunggu hilang perasaan cabut gigi bawah dulu. Gambar ni pun dr Google =)

Pssttt!! Dhiya amani da macam budak besar sekarang. Tengok TV sambil baring2!! reti bawak diri. berinteraksi dengan patung menan dia yang dulu dia tak pandang punnn...good girl. sekarang da pandai nangis bila hantar umah baby sitter..

No comments: