Saturday, April 25, 2009

Awardss..=)

Thanks sebab bagi dua award sekali gus. Terharu2.

Award pertama

RULES ;

1.Put this badge in your awesome blog.



2.Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.

3.Make sure you put the recipients’ names here, along with their links.

Saya bagi award ni kat
+ Alin
+ Dalila
+ Zeti
+ Dayah Chemi
+ Intan
+ Sue
+ Wani
+ Dayah Wani
+ Harith
+ Rosli

4.Let them know about this.
5.Don't forget to tell the who give this award and also his links.

Opss Adreyna yang bagi award ni kat saya.

Award kedua:


1.Pastikan jantina anda adalah perempuan

2.Copy badge sebagai award anda

3.Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

+ Sebab boleh pakai baju dalam semua warna
+Sebab kasut dan selipar ada banyak choice
+Sebab sekarang dah ramai pompuan yang berjaya
+Sebab pompuan lemah lembut
+Sebab pompuan lawa2
+Sebab pompuan baik
+Sebab saya suka dan BANGGA jadi pompuan, mujur saya bukan lelaki

4.Pass kan award ini kepada girl-friends anda

Saya hadiahkan award ini kat sume follower saya. Oppss yang perempuan je ye.

5 comments:

moroka said...

Thanks anis for the award. I'm honored, hehe ;P

dayla said...

anis..cantiknye blog awak skang..
ehe
ape pn..
thnx for d award ya!

sueey said...

Thanx..

eira eixora said...

rosli and sue..sm2

dalila, terima kasih. Sje je tukar. Mungkin pasni da tak tukar. Kalau tukar pun lambat lg =)

ateyn said...

thax ye ward tuh;]