Sunday, July 11, 2010

Dua hari yang gembiraa...but it is not same without u

Jumaat petang

Balik kerja terus ke rumah sedara di Sri Gombak..Singgah kat Gerai Nasi Kukus dia. Then, round2 selayang Mall. Tak beli pape. Just cuci mata. Malam pusing2 KL. Balik singgah kat Danau Kota. Beli crocs Tiruan rm5.00...Ni pertama kali beli crocs sejak crocs femes di pasaran. Hahaha!!

Sabtu

Pagi takde buat pape. Tgh hari after lunch mencuci mata di Masjid Jamek. Sudah lama tak ke sini selepas selesai segala persiapan kerja kawen hari tu. Beli tudung kat kedai murah tu. Lupa kedai apa. Tudung = rm2.00 only. Jalan2 sampai SOGO. Window shopping jap. Naik tren terus balik.

Then, after maghrib keluar ke pasar malam terus ke Selayang Hot Spring. Tak mandi sebab tak rancang nak pergi sebenarnya. Just celup2 kaki, makan then balik.

Ahad

Pas sarapan, gerak balik umah kat Sg. Besi. Sedara hantar. Singgah carrefour Sri Petaling jap beli barang dapur and we had lunch together.

But, it is not same without you. Saya impikan abang ada masa kat Danau Kota tu. So, kita bleh jalan2 sambil pegang2 tangan. Leh belek2 apa yang orang jual kat situ sama2 walaupun kita tak nak beli pun sebenarnya.

Bila balik rumah saya mengharapkan abang ada, so that kita leh tengok tv sama. Biar pun saya sokmo tertido sambil tengok tv sebab bagi saya tengok tv tu boring..Dan untuk menghilangkan boring saya telah meng'copy' game kat umah sedara untuk men game kat Umah. Game kat umah sume da boring men.

So sekarang saya nak mula countdown.,

1. Malam ni, Isnin
2. Malam esok, Selasa
3. Malam lagi, Rabu
4. Malam lagi, Khamis
5. Malam lagi, Jumaat

Yes, Jumaat petang u will be coming home. So, saya tak keseorangan lagi =)

3 comments:

eira eixora said...

B sangat rindu abang. Bile kita leh idup macam husband and wife yang lain. B doakan kita tak lama macam ni. And hopefully kita akan cepat2 dapat baby. Love u so much dear..

Zara Zainudin said...

alaala...pengantin baru nih...cian dia yer...macam nila adat kawen ngan askar..hubby anis askar pe ek...

eira eixora said...

hubby saya askar biasa2 je, dia tak banyak keje sangat actually. Tapi sebab kem dia kat Melaka tu yg takleh balik hari2. Wiken je br balik. Tapi da dalam proses pertukaran sekarang ni