Friday, December 16, 2011

day 16 - movie yang paling best pernah anda tonton

Instead of day 15, saya buat day 16 dulu k. Hahaha! Suka suki je.

Setakat ni movie yang paling best pernah saya tonton adalah ayat-ayat cinta.

Da lama tengok citer ni. masa study. dulu masa study donlod movie adalah free. boleh sesuke hati donlod dan delete kalau tak nak. Makanya akibat terpengaruh ngan kawan2 kat k5 (uni punye chat forum) saya pun donlod lah cerita ayat2 cinta ni.

Tapi kan, gambar dalam citer ni a bit blur sket. macam citer dolu2 je. jadi 5x saya try bukak untuk tengok dan 5x jugak saya tutp sebab macam tak menarik untuk di tengok.

Tibalah suatu hari. rumate takde kat bilik dan boring melanda. Teringat citer ayat2 cinta yang belum ditonton.

Bukak2...sekali melekat. tak kisah lah gambar macam filem dolu2 ke yang penting jalan citer best. Part yang paling ingat basah lenjun sebab sambil tengok sambil nanges. Apa yang sedih sngt tah, dah lupa. Tapi seriously masa my rumate balik dia terkejut tengok i nanges beria. Dia ingat kan pasai apa. rupa2nya pasai tengok movie.

memang citer tu sangat touching dan banyak pengajaran di sebaliknya. dia buat pun macam real je =)

No comments: