Tuesday, December 20, 2011

day 17 - lagu yang anda dengar hari ini

obviously saya banyak dengar lagu sekarang ni., buat kawan2 pdc saya da pandai dengar lagu masa drive. dulu kena concentrate je. sekarang adalah sangat boring kalau tak bukak radio. pergi balik dalam lebih kurang 2 jam setengah dalam kete. Boring kan. So, dengar radio lah jawab nya. HUsband bukak ERA je selalu. So, dengar ERA je lah sepanjang jalan. Belum sempat belajar cara nak tukar stesen radio. Huhuhu!

Kasanova

Dahulu kukenal dia
Jejaka idaman Malaya
Semut pun tak mati dipijak
Lemah lembut bicara

Semakin ku buka hati
Semakin buka mata
Dia berselindung untuk mengaburi langkahnya

Kini ku tak mahu
Di tipu dengan si pencabul kalbu

Mula-mula kubenar-benar nak bercinta
Dengan iya-iya

Tapi lama-lama belangnya keluar
Rupa-rupanya jahatnya suka-suka

Ditawan dengan (kasanova)
Sumandak digoda (kasanova)

Ditawan dengan (kasanova)
Sumandak digoda (kasanova)

Dahulunya aku permaisuri
Bertakhta dalam hati
Sebaliknya dia penjajah
Banyak lagi yang lain

Sia-sia aku setia
Akhirnya harapan hancur
Cukup sampai sini saja
Percayakan romeo

Kini ku tak mahu
Di tipu dengan si pencabul kalbu

Mula-mula kubenar-benar nak bercinta
Dengan iya-iya

Tapi lama-lama belangnya keluar
Rupa rupanya jahatnya suka suka

Ditawan dengan (kasanova)
Sumandak digoda (kasanova)

Ditawan dengan (kasanova)
Sumandak digoda (kasanova)

Kini ku tak mahu
Di tipu dengan si pencabul kalbu

Mula-mula ku benar-benar nak bercinta
Dengan iya-iya

Tapi lama-lama belangnya keluar
Rupa rupanya jahatnya suka-suka

Ditawan dengan (kasanova)
Sumandak digoda (kasanova)

Ditawan dengan (kasanova)
Sumandak digoda (kasanova)

Malaysian Boy

(Altimet)
Salam si anggun si gadis ayu
Dari kotaraya ke pedalaman kamu
Dari Likas ke Pekan Rabu
Di carta aku kau nombor satu
Aku berikrar aku berjanji
Teman-teman aku menjadi saksi
Jauh di mata dekat di hati
Jadi izinkan aku pergi berlari
Keliling dunia dua tiga kali
Ku tahu hanya satu perkara pasti
Selagi bumi di atas paksi
Bila tiba masa aku kembali

(Ila Damiaa)
Bawaku ke mana saja kau suka
Timur selatan barat atau utara
Dampingi aku selalu
You’ll be my Malaysian boy
Malaysian boy

tak tahu lah betul ke tak lirik. just google and copy paste je. ade lagi satu lagu yang suka dengar, don't leave me behind kot lagu tu. tapi lirik yang jumpa tak boleh copy paste lah pulak.

lagu kasanova tu, bila dengar teringat citer cinta elysa =)

No comments: