Friday, December 13, 2013

Saya suka nama saya

Mesti sume orang suka nama sendiri kan.
Saya pun suka nama saya juga..hehe =)

Dulu ingat lagi masa pra sekolah. kan masa tu baru belajar mengeja....

ba...baaa
ca...caaa

jadi nama saya kan

a...nis....yang ni saya boleh terima walaupun tiga suku kata...N I S kan tiga suku kata. masa pra belajar dua suku kata je macam N I je

tapi yang belakang saya takleh terima..

sebabnya nur....dhi...a...ni..

saya pernah tanya cikgu... kenapa nama saya D H I sepatutnya D I saja.

jadi saya pun eja nama saya macam ni ANIS NURDIYANI....hahaha!
walaupun salah tetap mahu eja camtu juga sebab budak baru belajar mengejalah katakan =P

4 comments:

Knor said...

belajar dua suku kata...no ri han..senangkan..heheh

adrianna syaz said...

Hehe..lebih kurang nama sya je ni..:D

MulutPayau said...

cantik nama tu...

Mila Ahmad said...

dulu mila xsuka sebut nama mila sebab nama macam Pelakon Hindustan tu. Sharmila Tagoree skank dah tau maksud suka dengan nama Sendiri. Nor Syamila hihihihi...maksud dia pun cantik :)