Thursday, October 30, 2008

Kukira aku...

Haha,,tajuk tak menahan. Men letak je tu. Aku sebenarnya tengah takde mood nak buat pape. Tapi disebabkan ada lagi keje2 yang tak siap aku terpaksa menggagahkan diri untuk membuatnya. Dikala keboringan aku menaip2 di sini. Di ruangan yang aku sangat suka suatu ketika dahulu. Hampir setiap hari aku bukak walaupun aku tak post baru. Lately, aku rasa cam ade je benda menghalang untuk aku bersenang lenang kat sini. Jadinya aku telah menukar hobi dengan membaca blog orang lain. Dari satu link aku klik sampai la ke link2 yang aku tak kenal orangnya. Tapi cam mne ye, diorang leh buat orang suka baca post diorang. Ku kira aku tidak mempunyai skill tu.

Aku sekadar menulis apa yang ada di benak fikiranku. Untuk meluahkan rasa tidak puas hati, rasa sayang, rasa suka & duka dan macam2 lagi lah. Dulunya aku buat blog ni suka2 je. Tapi aku tak update sangat. Nak dijadikan cerita, suatu hari tu wani PM aku dia cakap dia link kan blog ku ngan blog dia. Mulai hari tu aku mula aktif berblog. Sampailah sekarang, walaupun aku sebenarnya jarang sket update.

Erm, aku tak bagitau lagi korang. Hari tu aku ade buat fp sendiri. Kalau nak tengok klik kat sini

No comments: