Tuesday, August 17, 2010

Everything will come bit by bit

Saya punye terlalu banyak impian. Dan saya kira saya masih muda untuk mengejar impian2 tersebut. InsyaAllah selagi hayat di kandung badan saya akan cuba selagi termampu. Sesetengah orang sangat senang flow kejayaan hidup dia. Dan sesetengah orang agak sukar flow hidup dia untuk menempuh kejayaan yang diingini.

Entri ini adalah untuk kawan baik saya. Maaf kiranya saya kongsi bibliografi diri awak kat sini. Tapi dek kerana teruja akhirnya tangan jadi ringan untuk menulis.

Yerp, awak yang saya kenal sejak sekolah rendah. Kemudian berpisah setelah saya ke SBP dan awak meneruskan pelajaran di kg. Saya masuk matrik begitu jugak awak. Walaupun belajar tempat lain2 kejayaan tetap kita kongsi bersama. Seterusnya, kita melanjutkan pelajaran ke universiti. Saya ke UTP awak ke USM. Saya bangga awak dapat dentist. Saya juga bangga saya dapat chemical engineering.

Hari ini saya dapat tahu awak da posting ke Hospital Kuala Krai sebagai doktor gigi tapi saya masih merangka perjalanan di masa hadapan. Saya yakin saya belum gagal untuk memenuhi kerjaya impian saya kerana yang sebenarnya saya masih belum berjaya.

Ummi saya mesti bangga dengan awak. Sebab rumah kitakan sebelah2 je. Terkilan rasanya sebab masih tiada apa yang saya boleh buatkan ummi bangga dengan diri ini. InsyaAllah Mie Along still akan berusaha untuk mengejar impian2 yang masih tergendala.

TAHNIAH Dr. Nurul Huda Abdullah.

Saya juga bangga dengan kejayaan awak =)

No comments: