Sunday, August 22, 2010

Tido mengiring

Sejak pregnant saya akan berasa sakit kalau tido mengiring. Biasenya before ni saya lagi suke tido mengiring dari telentang. Tapi semenjak 2 menjak ni da tak boleh. Tapi bila lama2 jadi nak mengiring jugak la kejap2 kan. Tu pun kejap sangat kalau tak mesti perut rasa tak selesa. Entahlah saya pun tak tahu sebab apa. Harap2 nya nanti saya leh tido mengiring balik.

Sekarang da minggu ke-9. Selera makan masih macam tu. Masih tak leh makan beria macam dulu. Makan hanya kerana macam terpaksa nak suh ade nasik je dalam perut. Kalau roti laju pulak makan.

Dan, saya rasa saya memang kalah dengan ayam. Pagi tadi masa sahur hubby suh goreng ayam. Bile tengok je ayam yang tak masak lagi tu tekak da rasa lain. Tambah pulak nak goreng kena guna kunyit kan. Herm, lagilah menjadinya. Pastu terus muntah. Termasuk ni da 2 kali saya muntah.

Tak tahu lah sampai bila keadaan ini akan berlarutan. Harapnya tak lama. Sebab saya sangat teringin nak makan dengan banyak sekali terutama bila raya nanti.

No comments: