Wednesday, August 11, 2010

Too many things to write..

And to make it short and simple I will write all those things here =)

Hari ini 1st Ramadhan...And Selamat berpuasa kepada sume rakan2 juga family..Even saya kena bukak pose sorang2 saya sangat tabah dan lagi penting tak payah masak. Balik keje terus g bazar Ramadhan dan beli je apa yang ade. Tapi nasi tak abes jugak. Sedih je tengok nasi. Mase beli dalam hati cakap 'sikitnya akak ni bubuh nasik'. Last2 bila berbukak tak abes pun.

Dan ade benda yang still bermain di fikiran saya. Saya rasa tak puas hati je kalau saya tak sambung belajar. YES, impian tu kuat dalam jiwa saya. Saya rasa saya nak sambung dan saya akan sambung. Kalau saya sambung pun mungkin dalam bidang yang ade kaitan ngan makanan. Kenapa? Entah, rasa kalau kerja kat bahagian makanan rasa selamat sikit compare kalau kerja kat kilang cat, sarung tangan atau baja. Betul tak? Ya Allah bagi lah aku kekuatan dan semoga impian dan cita2 ini tercapai. Dan semoga lepas sambung nanti saya akan mendapat pekerjaan yang lebih baik. InsyaAllah.

And oh, saya da buat buku pink. Excited kan kami tak sampai 2 bulan lagi dah g buat buku. Herm, ingat nanti nak g scan pulak sebab masa g buat buku tu dia tak scan pon. Sebenarnya boleh je nak g buat lambat2 sket. Kalau g buat lambat so tak payah la nak g klinik every month. Tapi bila fikir ini pertama kali saya jadi sedikit nervous. Better g check kan daripada duk diam je.

Saya ade terjumpa pasal cloth dypers. It is to early to think for all those things? Hahaha entah excited. Tak beli pun lagi. Just google2 je dulu. Nampak cam cloth dypers ni bagus sebab tak payah nak beli pampers baru tetiap bulan. Tapi kalau hantar anak kat nursery ade ke pengasuh yang sudi handle cloth dypers ni. Tapi saya rasa ok je kot sebab dia tak payahlah basuh. Bila kita balik keje dia bagilah balik and kita basuh kat umah kan? Herm...

oklah, sekian dulu untuk kali ini. Happy fasting =)

No comments: