Tuesday, June 12, 2012

four wedding in the same day

hari itu dengan gigih balik kg untuk menghadiri kenduri rakan2. sebab saya rasa saya telah berlaku tidak adil sebab saya asyik ke kenduri kawan2 kat KL je sedangkan kawan2 kat kelate yang ramai menghadiri kenduri saya tempoh hari. bukan niat mahu berbalas2 tapi feel guilty sikit lah kan. do u get what i mean? jadinya peluang balik 5 hari tempoh hari saya isi semaksimumnya untuk memenuhi tuntutan undangan majlis perkahwinan rakan2. walaupun sebenarnya entah sebanyak mana yang saya skip dan tak berpeluang untuk menghadiri. cukuplah satu dua majlis ini sebagai pengubat nya kan =)

31 May 2012 kenduri kawan baik saya sejak sekolah rendah. sekarang dia keje kat hospital kuala krai. dentist. sapa sakit gigi sila jumpa dia ye. terutama orang2 kuala krai. 


 pelamin yang indah




hantaran


kek


pengantin perempuan, pengantin lelaki takde gambar 
sebab saya pergi awal sangat.


last but not least, we all! 

hopefully ur marriage will last forever and ever.
dhiya pesan dia nak kawan. hehe!

2 June 2012, saya plan nak menghadiri 4 wedding tapi berjaya pergi 3 je sebab nya da kesuntukkan masa. Sampai umah ke3 da magrib. Macam mahu teruskan niat tapi rasa tak bape elok. Entah tuan rumah sibuk ke penat ke. Makanya sapa g rumah Norul Aida pada pagi-pagi 3 June sebab kul 10 sudah mahu naik bas balik KL. Tengok betapa gigihnya saya pulang dengan bas tanpa suami di sisi dan hanya ditemani dhiya amani. Nasib bek dhiya amani sangat sporting. tak nanges langsung masa dalam bas. Good girl =)

2hb tu dimulakan dengan ke majlis kawan baik ayah saya. majlis kawen anak lelaki dia. to be fair saya terpaksa lah ikut sebab saya nak ajak dia ke rumah kawan2 saya jugak kan. maklumlah suami tak balik. maka sapa lagi yang saya boleh ajak. umi jugak ikut sama. kawan baik ayah saya ni dulu juga cikgu kat scipp a.k.a cikgu sekolah menengah saya, sir zawawi. sekarang sudah menyandang gelaran Dr. Zawawi dan mengajar di institut aminuddin baki. saya sangat adore kawan2 ayah yang sangat semangat sambung belajar sampai phD. insyaAllah saya juga akan mengikut jejak langkah mereka suatu hari nanti. Aminn...

Perjalanan diteruskan ke kg. bendang kerian. tumpat untuk menghadiri majlis kawen kawan sekelas masa kat scipp. Umie Mustafar. Umie sangat cantik dalam persalinan pink. sempat snap satu je gambar umie. tu pun masa tengah makan beradap. takpelah at least ada jugak kenangan. Tahniah umie & suami!!


Kemudian, ke kg. tok kamis pula untuk menghadiri kenduri ayu juga rakan sekelas masa kat scipp. tapi tak sempat jumpa ayu sebab dia g amik gambar outdoor. sempat snap gmbr pelamin je. apa2 pun tahniah untuk korang sume!




2 comments:

Nuwairani said...

anak sir awi dah kawen? wah! cepatnya masa berlalu...kak nani tak sempat nak gi kenduri sape2 pun. sibuk betul masa cuti baru2 ni.

eira eixora said...

ha a da besar panjang dia kat nani. kawen ngan org klang kalau tak silap. tapi sir mantain hensem cam dulu2 jugok