Monday, June 11, 2012

Masih pasal corelle =P

Biasalah bila dapat barang baru mahu tak lena tidurnya. tapi saya lenanya tidur =P Semalam saya telah merasmikan pinggan corelle itu. Jom layan gambar. 


Walaupun lauk tak bape best tapi suami siap bertambah, fuyooo pinggan corelle ni ada perasa yang best ke? takdelah saje je. mungkin excited makan pinggan baru. 

Petang semalam dengan gigihnya g beli tempat letak pinggan baru siap maching ngan warna bunga lagi. 


Cantik tak? Cantik tak? kalau berkenan boleh bagi nama dan ansuran start bulan 1 ni. Kepada yang mahu beli CASH special price untuk anda =)

4 comments:

Nuwairani said...

kak nani pun dah beli yg bunga ni. cantek!

Kakzakie Purvit said...

Pandi eira buat business. Kakak ni membeli aje pandai. Pinggan corelle kakak pun suka. Kakak punya set lama yg bunga biru - beli sebelum ada anak lagi tau...

Kalau eira duduk JB agaknya kakaklah pelanggan yg selalu dtg rumah eira..

eira eixora said...

kak nani kalau nak beli set kaserol bunga sama boleh order ngan saya =)

terima kasih kakak. kalau ada yang kakak berkenan bgtau yerp =)

Diana said...

Ada main kutu lagi tak..hihih...
Nak jugak dapatkan pinggan ni...

Pinggan kat rumah dah nak disedekahkan kat orang la.. Sebab terbeli pinggan Han New Bone China. Bila dah terbaca pasal mufti sudah memberitahu yang haram menggunakan pinggan yang diperbuat dari tulang yang diragui sumbernya.

Samada binatang yang sah-sah haram atau binatang halal. Jika halal sekalipun jika penyembelihan tetap tidak mengikut cara penyembelihan betul mengikut cara Islam, tetap menjadi haram menggunakan pinggan tersebut...mmmmmm

Sekarang saya sudah survey dan saya mahukan pinggan corelle... Bg tahu saya jika masih meneruskan main kutu untuk dapatkan pinggan corelle ini ye...?

Saya joint jadi member eira...
Add saya juga ya...? tq..