Thursday, June 14, 2012

Soal hati?

Sangat sedih sebab phone saya da memang sampai masa dia. da tak boleh caj langsung. try caj tapi tak masuk, sudah pelbagai cara dilakukan namun tetap tak mahu. sekarang ia sudah kong tak leh bukak langsung. tak sukeeeeeeeeeee.!!! makanya kena guna phone husband sebab dia ada extra phone sebab dia suka beli phone. 

banyak benda yang saya tak suke bile tukar phone, contact number terabur. ada tertinggal dalam phone lama dan ada jugak contact no phone husband dalam phone tu. mesej2 indah dalam phone lama da tak ada. sedih2. banyak mesej sejak saya konvo august 2009 pun masih saya simpan. wish dari kawan2. wish birthday. ucapan hari raya. waaaaaaa i will always miss my old phone. 

nak beli yang baru yang diidam2kan tu masih belum mampu lagi setakat ni. tak sabar nak tunggu saat boleh memiliki yang baru yang boleh buat saya tak ingat lagi yang lama walaupun sikit. sabarlah wahai hati, insyaAllah detik itu akan tiba juga. cuma tinggal berusaha, berdoa & bertawakal pada Allah. 

3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Insya-allah pelan-pelan akan dapatlah eira. Sabarlah utk sementara ini.

Nuwairani said...

memangg sengsara kalau phone rosak. lagi sengsara kalau kene curi. adoi...tu pasal kak nani payah betol nak tukar phone. pagipun kite ni bukan jenis yang gile teknologi macam org lain, nampak yang baru, terus tukar. rasa sayang duit pulak nk buat mcm tu.

eira eixora said...

terima kasih kakak & kak nani. saya suka tulis dan berusaha untuk dapatkan, insyaAllah cepat atau lambat dpt juga. rasa macam tak lamaaa je lagi nk dpt phone br ni. chaiyok2 anis =)