Monday, November 10, 2014

Pasir? Mana nak cari

Ontah macam mana dhiya amani tetiba nak beli mainan pasir tu (mainan plastik tu) dia panggil mainan pasir. Lepas beli mengamuk nak main pasir pula. Mana ada pasir kat KL ni anak oi. Pastu disuruhnya beli pasir buat balik rumah. No no no! Nanti bersepah umah sapa nak kemas. 

Last-last ting! datang idea bawa g Pulman. The only pantai yang ada kat KL Putrajaya ni. Untuk budak-budak boleh lah. Untuk orang dewasa memang sangat tak oke. Air cetek plus tak berapa bersih. Itu pun budak-budak ni tak jadi mandi situ. Pas main pasir g main kat kolam sebelah. 

Thaqif Ubaidullah, mula-mula takut nak main pasir
Akhirnya berani juga nak main. Ni anak sedara saya
Memang masa yang tepat lah dhiya nak dapat adik sebab sekarang ni kalau main nak berteman je
Okelah main elok-elok, tak bergaduh
Ini Khalish Ubaidullah, baru 9 bulan tapi main air kemain. Macam pro2 je
Lagi aksi Khalish Ubaidullah
Seronok ye Khalish



Budak gembira jumpa air


4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya baby

lia said...

wahhhh hebatnyer, baru 9bulan da mcm pro... diri sendiri nak berenang pon x pandai he3

eMMe said...

pandai betul pakai pelampung kat leher tu... tak takot air langsung...sunuk tgk kan...

LYAfrina said...

mainan pasir kaler2 tu ke? sand art tu? biasa pasaraya ada kan??

hihi.. tu dah blh main pasir.. lg puas hati