Wednesday, June 19, 2013

6 months...!

I give myself 6 months to learn and after that I hope I have strength to move forward. 

Oke, tu je isi penting.! 

Tetiba tengok tajuk 6 months... alkisahnya saya ni tak bape pandai english. rasanya sume sudah maklum akan hal ini. jadi nak di jadikan cerita masa form 5, saya kena buat esei 

contoh ayat lebih kurang macam ni lah, "after one month..." so on and so on. tapiiiiiiiii,,.,, saya yang bijaks snagat ni pergi tulis "after one moon...." teacher terkejut gler masa baca tu. macam mana budak sekolah tingkatan 5 boarding school lagi tak pandai english tahap gaban. yes, itu lah saya. huhu! malu pun ada sedih pun ada masa tu ngan teacher. yerp, saya memang nangis masa tu. mula pada saat tu lah saya bertekad siapkan satu esei satu hari bagi teacher baca. alhamdulillah, saya dapat B maca SPM. terima kasih sangat kat teacher sudi betul kan balik esei dan terangkan balik apa yang betul dan apa yang salah hari2 pula tu.