Wednesday, June 5, 2013

Lelaki yang sayang kita adalah lelaki yang ajak kita kawen...

Haaaa ko panjang berjela tajuk entri. biasalah mode anniversary ngan mode orang ramai kawen sekarang ni kan. Huhuhu! dalam idup ni takde lah ramai sangat kawan lelaki yang spesel. sume macam kawan2 yang truly friend gtu jadi takdelah pengalaman banyak mana. 

tapi satu je lah kalau nak tahu lelaki tu betul2 sayang kita macam mana sekali pun dia akan ajak kita kawen. kalau yang nak kawan je sampai bila2 itu makna nya dia tak berapa serious dan dia tak kisah kalau kita takde. walaupun kadang2 dia cakap dia kisah, mungkin dalam hati dia tak kisah. 

tapi soal hati susah untuk dimengertikan...eceeeewah. ada yang kita suka tapi tak pandang kita sebelah mata pon. i think kalau kes macam ni we better take a move. 

ada tu kita tak pandang langsung pun kat dia. tapi dia setia amat menunggu hati kita terbuka. dalam kes ni sebab hati yang ingin di buka adalah hati kita, kita yang control jadi chances tu ada lah juga walaupun tak besar mana. hati tak boleh dipaksa2... tapi kalau kita cuba insyaAllah one day terbuka juga hati tu. kalau tak terbuka2 juga bukan jodoh kita la tu. 

kepada kawan2 yang kawen. selamat pengantin baru. ,,,, sorryyyyy baaaaaaaaaanyak majlis yang tak dapat hadir sebab tak balik kg., kalau yang kat KL pun masa tu ada kerja lah. macam2.! tapi saya tetap doakan kebahagian korang dari jauh. moga perkahwinan kalian berkekalan hingga akhir hayat dan sentiasa dalam rahmat dariNya. Aminnn!. 






No comments: