Saturday, May 12, 2012

Alhamdullillah..


Baru tadi saya menerima surat ini. Tidak berapa clear kan? Tujuan saya memang untuk snap se'clear' mungkin, tapi telefon kesayangan saya sudah tidak mampu menemui titik fokus yang memungkinkan surat ini sangat jelas di mata pembaca semua. Tapi hakikatnya surat ini memang surat tawaran untuk saya melanjutkan pelajaran ke peringkat seterusnya. 

Dengan kehadiran surat ini sekurang-kurangnya hari saya akan terisi dengan aktiviti untuk memohon biasiswa pula. Dengan proposal yang perlu ditulis, dengan syarat-syarat yang saya perlu penuhi mungkin saya akan agak buzy sikit. Saya perlu menyelesaikan semua ini sebelum semester bermula september ini. 

Doakan yang baik-baik saja ye =)

Semoga cita-cita dan impian saya dipermudahkan olehNya. Amin...

2 comments:

ZirCon gurL said...

dpt SHE ke anis?

eira eixora said...

saya dapat environmental eng. under civil.