Monday, May 14, 2012

day 27 - dream wedding

Disebabkan saya sudah pun berkahwin. Instead of dream wedding kita tengok preview wedding yang real punye k. 

saya mahu wedding dekat rumah baru =) done! 
ngam2 sebulan sebelum wedding rumah ini siap. 
tapi tak semudah itu. nak dapatkan sebijik rumah ni. 
tapi ni rumah my parent. bukan rumah saya oke =)



saya mahukan temanya merah. done! 
juga tak semudah itu =)


Saya pun nak jugak yang ni. mengada2. 
juga tak semudah itu 


dan, saya mahukan kek 3 tingkat. done!! 
trima kasih sepupuku sebab sponsor


saya mahu pakai gaun like princess. done!!!
haha! princess lah sangat


alhamdullilah sume yang mahu sudah tercapai. 
tapi sume nya tak semudah itu. ia datang dengan effort dan duit. jadi besederhanalah. pas kawen nak pakai baaaaaaaaaanyak lagi duit.

doakan kebahagian kami untuk selamanya. Amin...

3 comments:

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

insyallah ...semoga berkekalan selamanya.

ameen.

Nuwairani said...

anak dah besar, baru bukak cite pasal kawen. huhuh...semoga hubungan berkekalan hingga ke syurga...nak kawen jugak!!!

eira eixora said...

elin: aminnn...

kak nani: kalau sentiasa dalam mode baru kawen nak bergaduh pun tak jadi =) saya doakan kak nani pun cepat2 kawen jugak