Tuesday, February 19, 2013

Teringat dulu2

Hahaha, semua orang pernah muda remaja bukan? bila tengok ramai kawan kawen dan tunang di fb teringat dolu2. bukan teringat masa kita kawen atau tunang. teringat bila sedara mara tunang atau kawen kita jadi tukang sebok2. kebetulan ramai anak dara seusia masa tu. jadi lagi lah meriah. dengan pakaian mengalahkan yang nak kawen nye. pastu duk menyebok bajet ayu. hahaha kelakar2. gambar takde pula. 

pastu mula lah pasang angan2 yang datang tu konon2nya sedara mara dia terbekenan kat kita kan. hahaha. korang pernah tak rasa cam ni ke aku sorang je. bila tengok gambar orang kawen memang teringat peristiwa dulu2 tu. 

tapi sejak kawen ni masih lagi jadi tukang sebok tapi perasaan bajet ayu sume tu dah takde. 

bukti masih lagi tukang sebok. 



2 comments:

Knor said...

apa salahnya..baju pun dah sedondon

cantik semua:)

eira eixora said...

=)