Sunday, February 3, 2013

Tupperware dealer

Macam mana saya bermula menjadi tupperware dealer? sebenarnya sejak kawen saya tak pernah beli barang plastik. ada sebiji 2 biji yang kawan bagi masa kawen. guna sekadar yang ada. tetiba satu hari dapat parcel dari makcik kiranya adiah kawen tapi dia bagi lambat jadi dia poskan. tahu tak apa yang dalam kotak tu. rupa rupanya tupperware satu kotak dia hadiahkan. ada freezermate, ada modular mates, ada one touch. terharu pun ada, gembira pun ada yelah tupperware bukan murah. ni lagi lah plak satu kotak. pastu saya guna je tupperware tu sume sekadar ada. masa tu nak beli sebab rasa mahal. 


freezermate


modular mates


one touch

tapi tetiba terbeli mula2nya sebab nak bagi adiah kawen kawan. pastu terbeli untuk diri sendiri. bulan depan terbeli lagi untuk diri sendiri. berapa banyak kali terbeli. try test market kat fb ada kawan berminat. bermula dari kecik makin melarat jadinya. dan sekarang saya da officially jadi tupperware dealer. sebulan wajib dua kita empat lima kali g stokis beli tupperware. kebanyakkan untuk dijual lah. untuk diri sendiri amik jugak lah sebiji dua. saya bukan yang sangat fanatik tu. untuk diri sendiri guna juga tapi berpada2. ikut keperluan. selebihnya di jual. 

jadi, kali ini saya ingin mencari 2 orang new dealer. kenapa 2 orang? sebab saya nak guide dia macam mana untuk berjaya dalam tuppare bisnes ni. start dengan dua orang dulu. insyaAllah nanti bila da okay saya akan bukak lagi untuk yang lain.

kepada yang berminat boleh emel saya anis_nurdhiani@yahoo.com. yang benar2 berminat sahaja okay. terima kasih

No comments: