Friday, May 17, 2013

Kuala Selangor

Sejak duduk KL ni tak pernah lagi ke kuala selangor. dan hari tu, ada barang customer nak hantar. jadi ke kuala selangor lah kami. jauh boleh tahan. tengok dalam google map 75km one way. tapi okelah since nak ke subang juga pun hantar barang customer. 

masa pergi ikut jalan duta dan masuk PLUS exit LATAR kalau tak silap. sebab highway straight je rasa macam tak jauh sangat. 

bila sampai2 je nampak gerai cendol bakar tu. dalam hati mesti ajak husband makan cendol kat sini. sume orang pun cakap bestkan, jadi rugi kalau tak try. masa on da way balik baru kami singgah. memang sedap pun. orang pun boleh tahan ramai. sekeliling gerai cendol tu ada macam2 gerai lain yang jual makanan. ada nasi ayam. ada bakso. ada macam2 lah. tapi gambar tak amik sebab segan. 

menurut kawan yang saya hantar barang tu, kawasan best di kuala selangor adalah pulau kelip2 ngan bukit malawati. insyaAllah one day nak g kuala selangor lagi sebab nak g 2 tempat tu lah. hari tu tak sempat sebab rushing nak balik singgah subang pula. 

2 comments:

Kayu Manis said...

akak beli ikan kat kuala selangor..ha ah mkn cendul drive true.tapau je..

eira eixora said...

saya siap makan dan tapau sekali =)