Thursday, May 9, 2013

Fobia

Sesungguhnya saya memang fobia drive sekarang ni. Sebabnya:

1. saya memang penakut nak drive nye sejak dlu lagi pun
2. lagi pula sejak xcident je lately. 2x lah =(

Tapi hari tu tengok primadona. dia kata kalau kita fobia kita kena encounter fear tu dengan kita buat benda tu, oke then. saya still drive macam biasa. tapi bila drive rasa macam panas semacam je badan ni. macam keluar peluh pun ada. bila pandang cermin belakang. macam laju je kete belakang ke arah kita. yang sebenarnya dia memang laju tapi sebab ada break kan? jadi mengapa nak takut. huhu! but sy still takut. bila pandang kiri kanan macam nampak kete2 tu sume menghampiri kete sy. 

disebabkan sebab2 di atas bila drive saya jadi tak tentu arah. brek merata meraban. kadang2 macam peliks je saya rasa. confident level menghampiri zero. kepada pemandu lain harapnya diorang faham keadaan saya. dan saya sangat mengharapkan kerjasama diorang. walaupun diorang entah baca entah tidak blog saya ni. entah kenal entah tidak saya ni. tapi untuk masa ni tu je yang saya mampu. 

tukar kete? da banyak kali kira darab campur tolak bahagi. kami masih belum mampu beli yang baru. kami hanya berserah kepada Allah. sesungguhnya dialah yang menentukan segala apa yang berlaku. 

kawan2 doakan yang baik2 saja k..Aminn!!!

No comments: