Thursday, May 28, 2009

Berbicara soal hati

Sudah lama aku tak berjiwang karang kat blog ini since aku rasa ade jugak orang baca blog aku. Sebabnya dulu aku ingat ke takde orang baca. Kepada yang ade blog dan ade link kan aku sudah semestinya aku tahu sapa yang baca. Tapi yang silent reader pun ade jugak.

Hari ni aku add c33ra kat page aku. Best jugak baca blog dia. He he he. banyak benda jugak yang aku dapat. Tutorial pun banyak. Suke2. Terbaru dia ade update pasal pageRank. So, aku pun check la. Blog aku 1/10. Kira okla. Time kasih korang. Tanpa korang sume mungkin 1 pun tak dapat kot.



Mana soal hatinya,..entah la aku rasa sekarang ni aku nak bercerita pasal hati dan perasaan ni. Tapi aku macam malas nak layan. Nak citer ke tak. Nak citer ke tak. Even aku tak tahu dia baca ke tak. Actually benda ni da lama. Dan aku pun tak mengharap apa2 pun dari perasaan ni. Cuma angan2 semata. Ye aku da ade bf, tapi kawan2 aku mesti paham aku cemana. Ahaks. Memang bf aku tak baca apa yang aku tulis. Tapi suatu hari nanti mungkin dia akan baca. Nak tulis ke tak ni.

Kalu aku tulis pun takde la berterus terang sangat. Sekadar aku nak ingat je tarikh hari ni dan apa yang berlaku. Mungkin apa yang berlaku itu hanya aku sorang saja yang tahu. Dan dah lama aku mahu biarkan memori2 tu kat sini. Tapi aku masih kat sini. Ye, cemana pun biar dia kat sini. Sebab nanti aku da nak balik kampung dan mungkin keje kat tempat lain.

-End-

No comments: