Sunday, May 10, 2009

Happy birthday sayang..

Hari ini 10 may. Your birthday right? Tapi awak tak beria pun masa saya wish. Just thank you and tido. huhuhu! entah, lately ni awak suka marah2. DUlu saya seorang yang tak tahan kena marah. Air mata ni senang je nak keluar. Tapi kalau tiap hari saya rasa dimarahi (tak tau kalau tu sebenarnya bukan marah) saya rasa saya perlu keraskan hati untuk tak nanges. Malas nak layan perasaan.

Papepun, semoga apa yang awak cita2 kan dan semoga apa yang kita cita2 kan menjadi kenyataan.


5 comments:

intan baizura said...

xmau nanges..xmau xmau xmau..hehhee

ilhamputra said...

nape nangis tu.cyannye

iNz said...

anis~~~ jom la studi kat blk sayer.. boring nyyer :(

SHIMI said...

hapy birthday sayang (baca dia), dan selamat hari ibu juga

eira eixora said...

intan...ha a memang dah tak mau nanges untuk benda2 yang tak penting. Penat + letih + malas nak fikir pasal orang + nak jadi tabah + kuat semangat + confident ngan diri sendiri..huhuhu~~ terpanjang lak =P

ilhamputra..erm mungkin sebab banyak sangat fikir pasal hidup kot..=P

nabila..nanti da abes paper atau saya rasa malas nak g irc saya naik bilik nabila ek. gud luck exam. Buat leklok tau =)

bro..thanks =)